dimarts, 24 de desembre del 2013

Un tastet de Delta amb la Teresa

Quan parlo del Delta vull dir el de l'Ebre, amb tots els meus respectes als altres deltes. Avui ens hem apropat per felicitar el Nadal a la família i, allò que jo dic, respirar essències pures. Aleshores, reparat i nets de conductes pulmonars i altres vies respiratòries, tornem cofois i carregats de mandarines del meu hort, evidentment, per nosaltres i els meus amics del barri.

Hem dinat al bar restaurant Nicanor, tota una garantia a Deltebre, i mentre esperàvem el servei han entrat dues noies, han saludat a uns coneguts i han dit "Venim a fer un mosset", i, com sempre, m'emocionen les "nostres" expressions... aquesta la solia dir sovint el meu sogre, Manolo de Bomba, al cel sigui. I parlant de Bomba, hem anat a conèixer la taverna de la Joana Algueró, El Racó de Bomba, tot queda en família...

De tornada, un viatge plàcid i sense embussos, hem escoltat a l'Alborán cantant en català allò de "Ningú més que tu", què bonic!! També a l'Estrella Morente fent l'intent, l'esforç de cor, per cantar "Vida" d'en Lluís Llach, que també l'acompanyava en algun doblet. Hem passat pel Carrefour i... cap a casa. Estimar el Delta és fàcil i sa. Bon Nadal!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada