dissabte, 7 de desembre del 2013

M'agraden

M'agraden les cançons d'amor i de Natura,
els poemes amb versos i plens de poesia...
M'agraden els somnis de la nit,
sobretot aquells que tens amb mi.
M'agraden els somriures fins i sincers,
sobretot aquells que surten de la sense raó.
M'agraden les nenes maques tot el dia
i en alguna estona ho són per mi.
M'agraden les penombres indefinides
perquè pots escriure dolces esperances.
M'agrada l'ombra rere el sol
perquè és el lloc de prudència i calma.
M'agrada la nit d'un fosc pur
perquè no hi ha mescla de colors.
M'agrades tu quan no dius res,
perquè t'escolto sempre real i millorada.
M'agraden l'amor i els amors
per allò de ficar amor als amors.
També m'agrades quan parles,
i no saps el que dius i has perdut l'oremus,
perquè et sóc prop i causa i reflexió.
M'agrada quan callem bonics i bé
perquè fem de l'encert coneixement
i del silenci poema amb poesia.
M'agrada qui parla sol i bé,
i no demana la paraula puntual
perquè el seu discurs és espontani.
Tristos, molt tristos...
els poemes amb versos sense poesia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada