dimarts, 7 de gener del 2014

Amb lletres de cançons...

Emocions, sentiments, vols,
poetes en acció, cants somnis,
èxtasi, decepcions, aterratge...
Som fets l'un per l'altre,
així que quan te'n vas no brilla el sol,
tot i haver-te ofert de cor
un jardí tot ple de roses...
Giro els ulls, mirant enrere,
només veig aquells ulls tan negres
i penso en els meus somnis
i de poder tenir-ne algun amb tu.
Avui pot ser un gran dia pels dos,
tu i jo tenim alguna cosa personal,
és diu vida, per viure-la junts.
Quan vinguis, quan tornis,
deixaré els llibres per abraçar-te,
perquè tu i tu i ningú més que tu,
m'encén l'ànima de llum
i pinta els meus matins de color blau.
Canta amb mi pel Mediterrani,
fins i tot ara que el temps passa
i fa vint anys que en tinc vint-i-cinc.
Després de tot plegat, tan jove i tan vell,
canta amb mi, princesa Laura...
Si pogués no dubtaria mai més
perquè sé que lluitarem l'amor,
quatre-cents dies i cinc-centes nits...
i se'ns faran les deu, les onze,
menyspreant violències, aferrats com cal.
Cançons, somnis de poeta per al dia a dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada