dimecres, 13 d’abril del 2016

Mis compañeros

Como les comenté, estuve en mi colegio de La Salle Reus, con el profesor Julián y el hermano Luís, y pude ver a todos mis compañeros, menos a la teacher y al profesor Jesús, que estaba de excursión con sus alumnos. Todo un placer de verlos felices y jóvenes, ufanos, entregados y aguerridos… Mis compañeras directas, guapas y afectivas, y todo el centro, que amé en plenitud y que, cada vez que vuelvo, me abraza con el afecto que dejé. Es todo un placer, cada vez que vuelvo y siento el abrazo y el calor de mi gente y, aunque suene a pedante, de mi obra, de corazón puro. Volveré amigos, porque nunca me he ido…

1 comentari:

  1. No ens vam veure, Pere, perquè, com bé dius, jo estava amb els alumnes visitant la Tarragona Romana, una ciutat de bellesa inigualable on la Primavera és eterna!!! Potser per això hi vius… oi?? Però jo a tu sí que et vaig trobar!! I de fet, és cada dia que et trobo, al meu cor i a la meva bústia de correu electrònic, quan l’obro, llegeixo i gaudeixo tot el que escrius al teu bloc “Parlant de…”. Mai t’oblidaré Pere, ni a tu, ni a la Teresa: el teu àngel bo! Una abraçada ben forta!! ;-)

    ResponElimina