dissabte, 13 de setembre del 2014

Pot haver-hi jardí...

En Salvador Ribes, també mestre jubilat del meu poble, em pregunta, de vegades, quan ensenyaré el meu jardí. Es deu pensar que, com sempre comparteixo qualsevol estampa vegetal que m'agrada: flors, arbres, gespa i tota mena de jardins. Jo en tinc un que podria ser un compendi de tot allò exposat, però no és així. Vivim a Tarragona i la terrassa enjardinada que tenia me la van transformar en una sala de maquinetes variades.

Ara, el meu fill Pere viu a la casa de Deltebre i, en un principi, ha netejat el pati... Pot haver-hi jardí perquè el pati és gran, amb un pi preciós al bell mig. A la jardinera ha fet alguna plantació experimental que ja fa goig. Té, també, la idea de fer una petita bassa on reviure la infantesa, on es portava a casa ous de granota i n'observava la metamorfosi. Ara hi podria tenir altres coses i plantes...

Avui he fet algunes fotos on es pot observar les possibilitats d'aquest trosset de cel, del meu estimat Delta de l'Ebre. Més endavant n'anirem veient les formes... De moment, ja hem plantat alguna cosa interessant: romaní, llorer, un parell d'advocats i diferents plantes amb flors espectaculars. Seguirem informant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada