dissabte, 22 de juny del 2013

Vora meu

Acosta't aquí, vora meu, a tocar,
amb el mar i la sorra d'amics,
convidats de la nit llarga d'estiu...
Estarem sols entre tants de tots,
junts entre altres junts, menys junts,
més junts, sols, atapeïts i bé.
Siguis vora meu a la llum de la lluna
i veurem sortir el sol de la fosca.
Mentre, sentirem la música d'onades,
l'olor de coca de fruites i com s'apropa el dia,
sense por, tot i que és de nit tancada
quan veig més clar, si ets vora meu...
I ens envairan les mil paraules del silenci
i ens callarem les veritats del cor
per no trencar la màgia dels moments,
de mar i sorra, platja i nit i lluna.
I el vora meu serà més prop,
s'activaran les sensacions d'amor,
esclat total d'emocions compartides,
potser una llàgrima de gràcies al cel i a tu,
un t'estimo dels ulls, un clam...
perquè mai s'acabi la nit.
Vora teu es fa vida la festa dels somnis,
sempre amb un després adient, real,
amb tu i amb tot un jo crescut, cofoi.
A tu que et mana el cor i et diu:
Dóna-n'hi dona de tu i fareu un dos,
semblant, etern... i amb tot de mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada