dissabte, 15 de juny del 2013

Anem fent coses...

És dissabte amb sol, evidentment, i calor. Són les nou del matí i sembla que ja he dormit prou i bé, tot i la caminada d'ahir que va estar prou guapa i ens va deixar una mica tous... però eixerits. Els joves tampoc vindran aquest cap de setmana, també van plens de les seves coses i gaudeixen el millor que poden del seu temps. Nosaltres anirem a comprar algunes coses al Carrefour i, després, potser ens aproparem a provar algun arròs al Serrallo, ja que fa unes jornades dedicades a aquest producte i hem llegit temptacions amb les que cal caure de totes... totes: arròs amb navalles i cloïsses del Delta, amb conill i favetes, amb verdures i bacallà, amb sípia, a banda, mixt... Veurem què fem!

Avui trucaré a la Teresa Llauradó perquè ahir no ho vaig fer... haurà de ser a partir de les set perquè potser li toca diàlisi. Espero que segueixi en progressió positiva, dijous la vaig veure força animada. L'Antonio ha penjat al Facebook les fotos que ens va fer per la Font del Garrot, on vam tornar a veure l'euga i el poltre i em va fer una foto que l'he inclosa en el meu escrit d'ahir juntament amb d'altres. Estic llegint Les torres del cel, de la Coia Valls, ja vaig per la meitat i és força interessant i de lectura fàcil i àgil. Bé, anem fent coses. Un feliç cap de setmana amb pau i amor per tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada