dijous, 31 d’octubre del 2013

Sóc un màquina

Avui, festa... i a fi de bé que he aprofitat el temps. He dormit fins les deu del matí. He vist a la Mercè, que ens ha portat panellets... és un angelet de nena. He anat a demanar hora a la perruqueria i m'han donat per les onze. Total que he dormit i he esmorzat... no us diré què ni on perquè, aleshores, sabríeu tantes "coses" com jo, i no pot ser. Després de la "perru", on m'han rapat el cap i la barba al 0,5, he anat al CAP per demanar hora per vacunar-me i he tingut tanta sort que algú s'havia donat de baixa (havia anul•lat la visita) i em podia vacunar al moment. Així que ja estic vacunat contra la senyora grip, que a mi em dóna bon resultat.

La Teresa avui dina a l'escola tot celebrant la castanyada amb els companys i jo estic de Rodríguez. Dubto una mica: Ambra, Amsteleria, Xarxa, Arrosseria... Veurem, ja sabeu que, en moltes coses, jo tinc concedit (autoconcedit) el dret a decidir, i no em serà gens difícil fer-ho. Ara, encara no tinc gana i, depenent d'aquesta, cercarem l'encert i la complaença. Demà, si Déu vol, cap al Berguedà... ja ho tenim tot a punt. El meu "robot" particular ha encès els llums de la intel•ligència i ja ha informat al GPS de tots els centres d'interès que ens resulten atractius. Són quatre dies, tres nits, per les terres de l'avi Joan. T'ho dedico!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada