divendres, 11 d’octubre del 2013

El "jo" i l'entorn proper

M'he donat festa. Avui tocava caminada, però he preferit fer una sessió de recuperació muscular i una mica de xapa i pintura, en forma de perruqueria, tot rebaixant una mica la barba, posant-la guapa per a una cara en la qual no es van fer meravelles precisament. De totes maneres, mai em queixo ni m'he queixat de res... un té i ha tingut el seu "aquell" per contrarestar allò de no ser ros, ni alt, ni guapo, i he estat amic dels meus amics i, en general, ,'han estimat arreu per on he estat i m'han tornat amb escreix tot allò que he pogut donar de cor. Fins i tot, a cops, m'he sentit important quan, per raons de la meva feina de professor, sentia que havia pogut ajudar a algun alumne a trobar l'actitud correcta per al seu millor desenvolupament.

Avui sí, avui vénen el Pere i la Mar i podrem passar un "finde" junts, que de tant en tant és reconfortant, un plaer. Soparen aquí i demà aniran a La Sénia a buscar bolets amb els cosins, vindran a sopar i es quedaran a dormir i demà, després de dinar, marxaran cap a Barcelona. Pot estar bé... normalment, la Teresa s'activa en pla genial i jo, de "pinxe" i rei de la bodega, sóc un puntal... També podem anar a algun lloc, veurem... el cas és estar una estona junts, sempre em fa il•lusió!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada