dissabte, 5 d’octubre del 2013

M'agrades tu

M'agrades tu, la teva companyia i afecte,
el teu costat, la veu paral•lela, sempre,
l'eco millorat i perfecte d'allò que dic,
i penso, i faig, i sento a cada instant.
M'encanta saber que hi ets, prop,
compartint oxigen i alè, calor, color.
Està bo de viure, el veure amb tu, la pluja,
més enllà de la finestra, a la plaça...
contemplant com s'ha fet la nit a mitja tarda,
víctima d'una tempesta negra,
amb crits de llamps, de llums incertes...
És un plaer allò de la certesa fiable,
sentir un teclat, una música,
vida de moviments a cau de mà i de cor.
Sempre és preciós allò de no estar sol,
sobretot quan estàs sol a dos...
Com aquells cec que tot ho té a mà,
millor com aquell que ho veu tot,
sobretot que la solitud ets tu i jo.
Estic cofoi de veure que no hi ets perquè,
com diria el poeta amb precisió,
hi ets en cada bri de cosa de la casa.
Aixeco el cap i et veig, sento que fas i et mous,
o no, però estàs allí o allà.
Fem gestos automàtics, sopem, parlem,
seiem, fem comentaris d'acord i afins...
M'agrada la teva companyia i afecte,
la veu paral•lela, l'eco millorat i...
és que... m'agrades tu, segur que sí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada