dimecres, 30 d’octubre del 2013

La Teresa i jo

Els companys i entranyables amics hem fet bici. Hi havia vent d'entrada als fars i una mica, a favor, a la sortida, però... casca i, a la segona entrada, només hem arribat al far gran. Fernando m'ha informat de les possibilitats de gaudir de Berga i el seu entorn. La Teresa i jo en farem la festa de quatre dies d'acord amb el nostre gust... visitarem la ciutat i l'entorn i farem fotos i escrits per explicar allò de bo i bonic que té la comarca del Berguedà. He posat la bandera del Barça al balcó...sempre ho faig quan el Barça guanya i ahir ho va fer a Balaidos, amb justícia i plena superioritat, tot i que no enamoren com abans.

Avui li tinc preparada una sorpresa a la meva estimada esposa. He reservat una taula a La Xarxa per degustar un arròs amb tonyina que, segons diuen, té l'art fresc i el sabor del Serrallo autèntic. Veurem si li ve de gust i he encertat en la proposta... La Xarxa, la Teresa i jo, difícilment podrem estar sense acord. Els productes de la meva mar salada, el Priorat (Elios), el cafè curt, el xarrupet d'herbes, la bona gent, la bona vida, el plaer de l'existència... Salut!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada