divendres, 13 de setembre del 2013

Una mica del meu diari

Bé, avui toca bici, tot i el ventet i la fresqueta que fa a hores d'ara (14º). Per cert, encara no havia dit res... la meva analítica ha sortit perfecta, és a dir, ni sucre, ni colesterol, ni triglicèrids, ni res de res que cridi a l'alarma i a fer encara més bondat culinària. La doctora m'ha felicitat, tot i els viatgets d'aquest estiu i els seus menjars típics de cada lloc.

La Teresa ja ha començat amb alumnes... farà medi natural i social de 5è i 6è, amb ordinadors i PDI, i continuarà la coordinació TIC, com sempre. Sembla contenta, ha començat bé i animada. Ahir també vaig enviar un missatge als meus companys de La Salle Reus: "Us desitjo una bona rentrée amb salut i força, ja que la qualitat i el bon gust el porteu incorporat. Ànims i molts i entranyables records. Una abraçada... a la Xènia, també. Bon curs a tothom!!" Estic bé, em trobo bé... el germà Lluís, i el Jesús, l'Albert, i tots plegats em recorden amb la mateixa estima que jo... i la vida continua, i d'allò que sembres i regues i adobes bé sortirà un fruit d'amor, pau i bé.

Avui, un dels quatre companys tenia una certa problemàtica i, a cops, un Costers del Priorat és la solució definitiva. Hem fet pinya i costat. Només hi ha una realitat indiscutible, la resta, menys la dignitat, es pot comercialitzar, diria, potser...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada