dijous, 26 de setembre del 2013

Regalat...

Tinc bici nova i, a més, adaptada a les meves condicions. Vaig canviar el seient per un altre de més tou, les rodes una mica més de carretera, els pedals per uns d'alumini i sense cap lligam per als peus. Bé, tot a punt i al meu gust... Avui he estrenat, també, una jaqueta de màniga llarga que em van regalar els companys de La Salle. Ahir, la família Margalef Català al complet, em van portar un equip d'hivern que és una passada de bonic i bo, del Corte Inglés.

Estic a punt de baixar a fer el talladet i reunir-me amb els companys. Comentarem que hem cobrat la pensió (avui és 25) i això comporta que hem de fer exercici per durar més i "putejar" a Rajoy... com si fos ell qui ens paga, quan això és ben lluny de la realitat. Bé, farem unes rialles, recordarem la feblesa mental de la Cèlia Villalobos i ens posarem en marxa: Serrallo, escullera, Miracle, Arrabassada i un altre cop escullera fins a l'últim far i... cap a casa! Avui és dijous i tocava un vinet a La Xarxa, aquest cop acompanyat per quatre sardines per cap, d'aquelles fresques i a la planxa i que et proclamen l'excel•lència de viure a tocar del Serrallo. Regalat... per l'entorn, pels amics, per la vida i la família i per aquella sensació de sentir-se benvolgut...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada