dilluns, 9 de setembre del 2013

Publicitat

No, jo no adoro les marques, tot i que la xiqueta aquella de l'anunci, en un altre context, seria allò que, al Delta, en diem una anguileta de pantena. El que sí tinc és un pal... digne, per anar a caminar, i a l'escola tenia el meu famós "totxomicina", només per picar damunt la taula de la classe i captar l'atenció del respectable. I tinc un matalàs com cal, dur, del qual t'aixeques nou i descansat, i una butaca articulada amb coixins d'aquells que agraeix la columna vertebral i activa la circulació de la sang de les cames...

No tinc Pest Reject perquè no tinc rates ni cap monstre similar, tot i el pesats i insuportables que es fan a la tele. Tampoc tinc Stretch hose, encara que, a la casa del Delta, m'aniria bé per al pati una mànega tan pràctica i lleugera. Si voleu semblar joves, Total Face Lift treu les bosses de sota els ulls i arregla i posa rectes les línies de l'expressió i les arrugues d'arreu de la cara... bé, diuen. Publicitat, art de vendre, fins i tot algun producte útil i bo, necessari... no tots, no sempre proclamen veritats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada