dilluns, 2 de setembre del 2013

Un dilluns especial

Comencem quadern número 23 i mes de setembre. Els mestres, a preparar el curs... ara els toca allò de fer més reunions que a l'ONU per cercar l'encert de la funcionalitat. Així que la Teresa ja és a l'escola posant a punt els ritmes i, en el seu cas, els ordinadors i les pissarres digitals. Avui també ha començat la Mercè, persona a qui tenim en gran estima i consideració, ja que li vam confiar tenir cura del nostre fill Pere i, posteriorment, dels meus pares. Totes dues coses les va fer amb encert, dedicació i ficant-hi una mica el cor. És per això que sempre li estarem agraïts i, sempre que la veig per casa, és com un familiar més que em parla del Pere com una mare i em recorda els meus pares i el bon tracte i paciència que tenia amb ells.

També hem fet bici. L'Antonio ja ha vingut de Bilbao, però en Fernando s'ha donat un dia més de vacances. Ens hem trobat amb el Manolo, hem anat tots tres i hem fet la ruta habitual, tot i fent-la petar i mirant el mar, on un corb marí ens ha fet una exhibició de capbussades i temps de permanència submergida. També és especial la victòria del Barça a València (2-3), amb tres gols de Messi... i encara n'hauria pogut marcar tres més. Comença el curs. Mestres a l'escola, jo no, només mentalment...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada