dissabte, 31 d’agost del 2013

Mai vas sol del tot

Avui sí que sí, toca bici, tot i que els meus companys tenen compromisos socials. Tinc la cama enlaire i el vol a punt... les gavines també ho fan i s'arremolinen al voltant de les barques de pesca que tornen de la llum i van fent tria i llençant algun peixet a l'aigua. M'he trobat amb el Manolo que, quan pot, també sol venir amb nosaltres, i hem anat junts fins a l'Arrabassada. L'hem feta petar, ja que és una persona de xerrada fàcil i culta. M'ha explicat que la seva senyora és de l'Ametlla de Mar i que coneix molt bé les Terres de l'Ebre.

Darrerament, ha fet la ruta Tortosa - Alcañíz en bici, i es veu que també es pot fer de Tortosa al Delta o, si més no, és a punt d'inaugurar-se. Jo li he parlat del pont Lo Passador i de què a banda i banda del riu hi ha carril bici fins arribar a la mar... evidentment, tot pla, tot Delta, tot immensitat, tot bellesa. Ha estat un plaer de retrobar-lo, encara que anar sol en bici, com ja he comentat alguna vegada, té la seva gràcia... Pot ser un pensament de sucre, una volada per les circumstàncies, una varada del vaixell a la calma segura, una munió de fans, una soledat profunda, una processó... Mai vas sol del tot!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada