diumenge, 25 d’agost del 2013

Darresa setmana d'agost

Setmana de bici i reajustament d'horaris. El cap del mestre comença a pensar en l'escola i la Teresa ja ha contactat amb el seu cap d'estudis i vol fer un cop d'ull per les aules per revisar les maquinetes variades i fer-ne actualitzacions. Ahir feia llistes i va preparant coses i jo, una mica nostàlgic... però no massa, me la miro i em veig reflectit, no amb la seva tecnologia però sí amb la intenció de ser una bona companya i de poder ajudar la canalla, posant-se a l'abast de les seves necessitats actuals.

Sempre penso en una de les meves normes bàsiques de comportament... procurar fer fàcil la convivència, apropant voluntats constructives, llimant asprors i allunyant els vols de primaveres fosques. M'agrada sentir-me ajudat, cobert, reconfortat, reconegut, i jo oferia humilitat, revaloritzant sempre l'entorn i, en la pinya, volia (almenys ho intentava) ser la part dolça que tempera i sempre fa costat al pensament comú. Aviat, tots seureu a l'escola, i parlareu de l'estiu i la família, i algú s'emprenyarà... perquè mai plou a gust de tots i, en un no res, la fila, i la classe, les reunions de pares, les entrevistes, la vida del mestre. Salut i força, i tota la meva admiració i respecte a tots els educadors del món...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada