dijous, 27 de març del 2014

Un xic millor

Sembla que la farmaciola funciona... un sobre amb sabor de taronja i un xarop Codeisan, alleugera la tos i et deixa descansar una mica. He dormit millor, fins a les deu del matí, i he anat fins al Serrallo per gaudir del solet, sense vent i amb bona temperatura. Quan ja me'n tornava, els meus companys i amics de passejades variades enfilaven la recta cap a La Xarxa, on hem arribat plegats. He fet un quintet per acompanyar l'estona agradable de sempre. Avui, un dels llops de mar habitual, estava actiu i a disposició de qualsevol controvèrsia, una mica sorollós per al meu gust, però amb aquella simpatia innata que tenen aquests personatges. L'Òscar ens ha comentat que els popets ja comencen a anar a un preu assequible, així que la setmana que ve, que serà primer divendres de mes i toca esmorzar, li farem els honors reglamentaris... vull dir als popets. Per cert, aquest cop convido jo i m'encantà de fer-ho amb aquest producte que tant ens agrada a tots tres.

Bé, no té res a veure, però tot ajuda... El Madrid va perdre ahir a Sevilla (2-1), la qual cosa, junt amb el Desenfriol i el Codeisan, fa que la milloria sigui palesa i... divertida. Són dos quarts de dues. La Teresa surt a les dues... vaig a parar taula i escalfar una mica l'olla...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada