dimecres, 26 de març del 2014

Un altre cop empiocat

Hi ha una frase que diu: "qui sembra vents, recull tempestes". Doncs bé, ahir jo vaig anar on els vents, amb progressió cap a freds, ja érem sembrant amb escreix i el que vaig recollir és una empiocada general que, menys febre, té de tot i poc divertit, per aconseguir allò que en diuen malestar general. El focus, la base, el nucli, el cap, vull dir, mal cap de les operacions està a la gola, baixant tímidament cap al pit i acompanyat per una tos de gos que semblen els "palmeros", per lo de pelma que és. Així que sóc a casa, amb els sobres de Desenfriol amb sabor a taronja que no fan massa mal beure i, després, la Teresa m'anirà a comprar un xarop Codeisan, que calma una mica la tos i ajuda a conciliar millor el son.

És un quart de cinc. Estic mirant un programa de fauna que es diu "Los excavadores", on els conills, mofetes i rates, o semblants de tota mena, es mouen amb facilitat per instal•lacions habilitades per ser gravades i, aleshores, surten unes imatges precioses i totalment reals. Aquesta tarda a les vuit juga el Barça amb el Celta de Vigo, que sempre em distreu, sobretot si guanya i jugant bé. Bé, bondat i a casa. No em voldria perdre la manifestació antitrasvassament de diumenge al meu poble, Deltebre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada