dijous, 13 de març del 2014

Trampa

M'he donat festa. He dormit fins les deu i he anat a llegir els esportius... avui sí, ja que el Barça va guanyar al City i, a més, jugant força bé. He fet un entrepanet de tonyina i un quintet, i fins i tot he agafat el quadern per parlar del dia "trampa" del jubilat sibarita. Potser m'apropi fins la Rambla, que hi ha mercadet, o potser vaig a La Xarxa, que és possible que hi facin cap els companys... ells, amb la consciència tranquil•la i sense "trampa". Avui tocava caminar per terres d'esquirols, conills i totes les aromàtiques del món, però he decidit que un dia a la setmana serà d'esbarjo i de recuperació, així com també racionalitzar una mica els meus trajectes, no sigui que el remei sigui pitjor que la malaltia.

M'aproparé a la mar, caminaré una estona... la meva amiga de blaus deixats del cel sempre m'inspira i en dóna prou pau per decidir els propers passos, o si no, ella en sí ja té tots els atractius per somiar en la recerca de la successió dels infinits. M'encanta l'arribada de les barques, amb un vol de gavines custodiant-les. Sembla que La Xarxa queda més prop, però una llum em guia capa a les escales mecàniques que donen al Mercat, Rambla, tocar ferro, estació i... cap a casa manca gent! Avui cuino jo, ja sabeu... allò tan aconseguit de bajoques i ous durs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada