dissabte, 15 de març del 2014

Dominio de La Salle

Som a casa i bé, sols, en pau... La Teresa fa conill amb bolets, una fulla de llorer, unes carxofes... Una llum il•lumina el camí a la bodegueta, on regnen els meus vins del Priorat, Montsant, Terra Alta, Penedès, Tarragona, Empordà... però també tinc algun Rivera del Duero o Rioja que, tot i la fama per la insistent propaganda de les espanyes, jo, sobretot a aquests nivells als quals jo hi tinc accés, no els acabo de veure la gràcia anunciada. Però bé, avui exaltaré un Rioja entranyable, DO qualificada Dominio de La Salle, vi negre de 14º embotellat per la Cooperativa vinícola Davalillo SCL de San Asensio, criança de 2006, aconsellat per a carns i formatges, uns 15º i escaig fora la temperatura en què entraria de forma adequada. Aquesta me la va regalar el germà Lluís quan es va assabentar que feia col•lecció i que em distreia amb tot allò relacionat amb els vins, sobretot d'aquí, però també d'arreu de les espanyes. He estat professor de La Salle durant 41 anys, ha estat la meva vida i la meva pau. Recordar els companys i els germans és un reviure la felicitat activa... avui, al germà Lluís, tot un exemple de pau i bé. Una abraçada, germà. El vi, boníssim... ja sap, "poderes temporales...."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada