dilluns, 24 de setembre del 2012

Ho hem celebrat

El Pere i la Mar m'han regalat un llibre de l'Emili Teixidor, Pa negre, que, com que he vist la pel·lícula, m'ha fet molta il·lusió. A més, hi ha un dibuix artístic del meu fill, on estic parat damunt la bici observant el mar des del Miracle... com sempre fent palesa la simplicitat de l'art quan aquest és genialment complexe. Al peu del dibuix fica "Moltes felicitats!!". A la plana següent, un escrit amb lletra de la Mar:

Feliços seixanta-sis!! Seixanta-sis anys de vida, de records. Trenta anys d'amor de Teresa. Vint-i-quatre anys de fill, de Pere. Ara toca gaudir de les grans coses de la vida. Del bon menjar i el bon vi, de les caminades al Serrallo i la bicicleta per l'Arrabassada. Dels solitaris, sudokus, escacs. Del bon futbol i l'escriptura. I, sobretot, de la família i els amics. Una forta abraçada.  Mar i Pere.

Com podeu veure, per mi, gairebé tot, amb la resta de família i amics. També m'han regalat un joc de copes amb decantador, d'aquelles que donen solemnitat al vi, maques, sí senyor, i jo he procurat que el negre del Priorat, un Carles criança de 14'5º, estigués a l'alçada. La Teresa ha fer de Teresa, també a la cuina, i la Mar, dolça ella, ha fet unes postres genials...

M'acaba de trucar el Germà Barcos des de Romania i m'ha fet molta il·lusió, també Julián des de Terrassa i altres amics i familiars. Ha estat un gran dia, de records, amb salut, amb la gent que estimes i en la pau de casa i mare i Teresa i Pere i Mar... Gràcies a tothom!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada