dimarts, 5 de juny del 2012

Com passa el temps!!

M'ha passat el curs, vull dir el primer de jubilat, sense adonar-me'n, prou ocupat en allò que em distreu... he anat escrivint, fent sortidetes amb la Teresa, estones amb ma mare, i amb el Pere i la Mar, he dormit i he vist la tele i el Barça, tots els partits, he fet bici i he caminat molt... he fet nous amics al barri i he anat al Delta sovint, i a Barcelona algunes vegades... he llegit un parell de llibres i la premsa de cada dia, sobretot esportiva... no he escoltat tant la ràdio com abans, ni tampoc molta música, només una mica de Dial a la migdiada.

Bé, aquesta és la meva darrera plana del quadern número tres de "Parlant de...". M'ho passo bé... és una manera d'estar amb tots els que formeu part de la meva vida. Una abraçada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada