diumenge, 20 de maig del 2012

El meu barri

El meu barri té plaça i escola, pavelló i piscina, farmàcia i super...Palau. En Walter i la Lourdes tenen un bar cadascú i el Serrallo és a tocar, com tot allò que era la Sofrera i ara estan construint uns originals pisos, en un emplaçament que respon al nom de Noucentre, amb la qual cosa ens transformarem en un dels centres d'interès de la ciutat.

Tenim fleca i benzinera i parada de bus a peu de casa. El Francolí, que de vegades és un riu, és aquí mateix i hi ha ànecs de coll-verd i fan soroll de Delta. L'escola, propera, amb la plaça al davant, és potser el millor que em podia passar... Des de casa, escolto els nens i els veig com juguen al pati i a la plaça, música de formes i aguts, sempre espectaculars, sempre entranyables, sempre en el meu millor record. El barri és zona de vianants, tranquil, amb tot a tocar i amb fàcil desconnexió al mateix temps. Activitat i dormitori fan una combinació de convivència pacífica i gran qualitat. Hi ha de tot com pertot però, en general, la gent es correcta i educada.

Ara, com a jubilat, en tenir més temps, les meves presències variades per tot arreu m'han fet descobrir un molt bon grup de persones, amb les quals passo molt bones estones i amb una familiaritat i estima que sembla que siguin amics de la infància, de tota la vida. Em sento a gust, estic bé, fins i tot, alguns són del Barça... per tant, també hi ha gent amb bon gust! Per cert, el meu barri es diu Residencial Palau...

Mostra Residencial Palau en un mapa més gran

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada