dimarts, 21 d’agost del 2012

Ja som aquí

Conxita em va portar tomàquets d'amanida, Teresita préssecs de La Galera, Teresa albergínies blanques (no n'havia vist mai) i Ricardo em va ajudar a carregar a ma mare al cotxe... i ens vam acomiadar entre petons i abraçades, fins la propera ocasió, a reveure... diuen per aquí. Uns minuts abans de marxar, encara va venir Rosendo i em va regalar mig sac de musclos i en vaig repartir una mica...

Ja som aquí... allò m'agrada, és la meva terra i aigua, però avui, als 65 anys i mare incorporada, gràcies a Déu, la Mercè de vacances i la Teresa com sempre, en plan meravelloses múltiples utilitats, doncs... estem millor aquí. Després de respirar Delta i veure'ls a tots i totes, ara toca casa de Serrallo i escullera, de Walter i Lourdes, Arrabassada i Pont del Diable, Balcó i Mercadona...

Ahir, ja vaig veure a Fèlix, que segueix sent un encant de criatura, això sí, com un llum de ganxo. També vaig veure l'Antonio que venia de la platja dient que fa tota la calor del món. Avui ja he fet el talladet descafeïnat i amb sacarina reglamentari, he llegit els esportius i hem parlat del temps amb els habituals. Ara aixecarem a ma mare i, un cop guapa i neta, li donaré l'esmorzar, la Teresa anirà a comprar i ens anirem posant a punt per l'inici de curs... segons qui començarà curs... i jo seguiré tot d'aprop i seré un gran pro incondicional...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada