dijous, 30 d’agost del 2012

Això s'acaba

Les vacances de la Teresa fan les últimes cuades. Per fi plou, després de tant anunci, ara va de debò. No he fet bici, hem dormit fins a les deu i hem anat a fer el mini de tonyina i el cafè curt, i els diaris, tot i que els d'informació general només visualitzen crisi sense solucions i els esportius de la caverna canten la victòria del Madrid a la Super Copa d'Espanya...

M'encanta la pau dels nostres silencis, que són tot un diàleg d'estabilitat definitiva. Dilluns marxarà a l'escola i es retrobarà amb els que s'aguanten i es gaudeixen tot el curs. Tot tornarà a la normalitat, amb menys Teresa i ma mare que va avançant a pressa feta, i la Mercè que ens fa més lleugeres les lluites quotidianes.

Aquestes pluges de final d'agost marquen ja un pensament de canvi d'estació i, tot i que al setembre encara fa calor, ja tot acoloreix diferent... El Delta canvia de groc d'arròs madur a color de terra marronós passat per aigua, la verema, ja en marxa, també marcarà absència de verds i negres, enguany amb poca collita, però amb gotims més concentrats que faran un vi de més qualitat...

I, com sempre, tot em porta a La Salle, a la meva escola de sempre, al meu col·le, amb els meus companys(es) i els meus alumnes, la meva classe, la meva cadira i pissarra i guix. Em retorno a tot allò que ha estat la meva vida. Gaudiu, companys i nens, de la convivència...
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada