dimarts, 31 de juliol del 2012

Va de Gust amb el Jesús

Per als cristians, Jesús és la referència total, única, definitiva. Per als amics, companys o propers Jesús Gallegos és l'amistat, l'afinitat, la complaença, el sentit... Avui hem fet un arròs junts, també hi era la Teresa, complement ideal de qualsevol identitat. El restaurant Va de Gust ha estat a l'alçada pel seu servei i qualitat. Hem estat bé, recordant passat, present i futur del nostre col·legi, tot exaltant les virtuts dels nostres amics i oblidant, d'alguna manera, potser passant subtilment, d'allò menys edificant... El Jesús i jo coincidim plenament en la nostra gratitud a la vida, que ens ha donat tot i bo i que ens ha permès possibilitats de cercar felicitat mirant els ulls veïns. Potser ens ha mancat la Conxa, o la Teacher, o la Pili o el Pep Senserich, o les meves nenes, però potser encara em queda temps per al plaer de tan preuades convivències.

Després de dinar hem anat a veure el jardí vertical més gran d'Europa, ubicat a la part posterior de l'edifici de la Tabacalera. Realment és una bona pensada, com a zona de nidificació de diferents tipus d'ocells i amb un sistema de rec amb aigües reciclades que fa de tot plegat un manteniment força interessant... Hem quedat que ens anirem veient, tenim bons amics en comú que encara ens podem regalar l'orella escoltant les gràcies de la veu dels nostres. Ara som al Serrallo... comença a fer un airet agradable. Mentre estic escrivint, penso en tots els meus companys i companyes del col·le, grans records, gran Jesús!!

1 comentari:

  1. Mai podré agrair la bondat, l'estimació i la delicadesa amb què la Teresa i tu, Pere, em tracteu sempre. Què he fet jo per a merèixer això? Com no he d'estar agraït a la vida pel fet de tenir AMICS com vosaltres...? Ha estat una diada magnífica, d'aquelles que mai oblidaré! I el millor de tot és que això no ha fet més que començar...! Recordeu que tenim una cita pendent a Capafonts perquè us pugui descobrir les patates emmascarades de... de... ara no recordo el nom del restaurant... per tant, m'haureu de portar!! jajajajajajaj Una forta abraçada i un petó ple de tendresa i AMOR!! Gràcies per existir i per haver-me brindat la vostra amistat!! ;-)

    ResponElimina