dilluns, 9 de juliol del 2012

Migdiada Dial

En plena descoberta d'aquest meravellós dilluns, aterro, havent dinat, al llit del Pere, amb músiques a l'orella i frescors condicionades, 25º, faig una pseudomigdiada Dial. Els Estopa fan somriure a la tristesa... Endormiscat, que no adormit, engoleixo tota mena d'anuncis, cap d'interessant per a mi, però el bombardeig és tan reiteratiu, fins i tot agressiu, que fa pensar que molta gent ho escolta i compra... Miguel Bosé fa de Papitu amb la Malú, i sonen bé i em fan pensar amb la Joana Plaza, que tant li agrada... Sí, sol fer un treball acurat que diu coses i pinta bé, tot i que per al meu gust és una mica amanerat i, amb això, només dic el que dic.

Una que li canta a la seva germana "Pa to lo que taga farta aquí tienes a tu hermana". Els Ecos del Rocío cantant tot allò proper i familiar... Més anuncis i una de Carminya i Alborán, de veu suau i melòdica, música agradable i relaxant... Són les quatre, comença "El pont de la tarda" i, alguna vegada, fins i tot la Beth et cus els botons dels pantalons... i jo em vaig despertant amb millor cos.

Més consells i números de telefon per si vols saber el futur, si trobaràs l'amor o aquest marxarà a Canàries amb una romanesa (es), si tindràs feina o la perdràs, etc. Sempre trobaràs una amiga màgica al telefon, que et prendrà el pèl i els cèntims, les vint-i-quatre hores del dia. Sempre hi ha algú a qui promocionar i també els nostàlgics que demanen Machín, Manolo Escobar, Guardiola o Sepúlveda... De vegades em distreu... cada cop menys, quan no tinc son.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada