dilluns, 30 de juliol del 2012

Toca platja

Ja som a 30 de juliol i, fins ara, m'he anat fent el suec, però no m'agrada i entenc que amb protecció i horari racionalitzat, i amb tot el que vulgueu, pot ser sà, fins i tot interessant per les situacions que esdevenen per la proximitat de sorra i aigua... salada. Avui ha estat el dia i la Teresa, que en gaudeix de tot això del bany salat, ja ha entrat en color i fa aquella cara de satisfacció mediterrània que tant m'agrada...

Hora, les quatre de la tarda, dia 30 de juliol, lloc Arrabassada, situació extrem dret mirant a mar, davant del primer "xiringuito". Ens hem untat de crema protectora al 40% i hem fet un bon banyet amb l'aigua prou tranquil·la, de bandera verda, i gens freda, però bona, reparadora, al punt... bé, salada, molt salada. A la Teresa li agrada fer un tomba i tomba de mitja horeta per banda i jo, després de deu minuts, he anat a fer un tomb fins arribar a l'altre costat de la platja, que és el lloc on descansem quan fem bici l'Antonio i jo.

Bé, després d'una hora i mitja, aproximadament, i quan ja s'havien assecat una mica els banyadors, hem tocat el dos de la sorra i ens hem assegut a fer un xampú allí mateix, i hem estat fresquets, la mar de bé i preparats per anar a comprar al Mercadona. Tornarem, si Déu i el temps ho vol... tampoc s'està tan malament fent-ho així de bé i de pràctic. Tornarem...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada