dilluns, 11 de maig del 2015

M'he fet una entrevista

- Quin és el millor moment del dia?
- Qualsevol que, en obrir els ulls, la Teresa sigui prop, i una finestra o un pont des d'on veure passar la vida.
- Un lloc del món?
- Deltebre, un poble de Tarragona (Catalunya). És un lloc on necessito anar sovint. M'estabilitza.
- Quins libres t'han agradat darrerament?
- Es l'hora dels adéus?, d'en Xavier Sala i Martín i Amor prohibit de la Coia Valls.
- Acaba aquesta frase: em fa molta ràbia que...
- Doncs que hagi perdut la confiança en els polítics, gairebé tots, perquè cap dels seus partits té com a finalitat la democràcia, mes aviat el poder absolut per a carregar-se-la.
- Música?
- Mozart, Vivaldi, pero també, Llach, Serrat, Dyango...
- Un espectacle?
- Veure jugar al Barca de Guardiola i ara de Lluis Enrique.
- Millor futbolista de la historia del futbol?
- Lionel Messi, sense cap mena de dubte ni discussió.
- Un somni encara no realitzat?
- Només perllongar un temps prudencial el present. El meu somni, es fa realitat en obrir els ulls i veure el meu entorn, tot i que el meu desig global, fora una millor justícia social, per eradicar la fam al món.
- Personatges més admirats?
- El pare Damià, Teresa de Calcuta, Sant Joan de La Salle.
- Frase preferida?
- "La pau interior és més enllà de la victòria o el fracàs"
- Dia de la setmana?
- El divendres perquè sempre promet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada