dissabte, 31 de maig del 2014

Entrevista a Pere Bonet Margalef


-     Quin és el millor moment del dia?
-     Aquell en què t'envaeix la il·lusió, una mica abans d'exercir les teves possibilitats... possibles.
-     Un llibre?
-     Qualsevol on la descripció del Delta de l'Ebre, del mar, del riu, del bosc, de la poca natura lliure que va quedant, sigui explicat amb passió i realitat.
-     Una cançó?
-     Sempre dic que Serrat m'encanta, Llach m'emociona, Diango em posa tendre i Alborán és pura melodia... aleshores, algun d'aquests m'estaria bé... sense oblidar els clàssics.
-     Un color?
-     El blau... grana.
-     Un plat?
-     Col, arròs i fesols, amb morro, pota, galta o cua de porc. El millor és amb cua. Excel·lent!
-     Una pel·lícula?
-     Em diverteixen les "vaquerades" de l'oest americà i l'humor i els musicals anglesos. Darrerament m'atreuen les de temàtica social de l'actualitat. Mai he estat un fan ni dels dibuixos animats no de la ciència ficció.
-     Quan viatges, què és allò que no pot faltar a la teva maleta?
-     Una tablet, un quadern, un punta fina 0'5...
-     Twitter o Facebook?
-     Facebook.
-     Completa aquesta frase: No suporto...
-     ...les majories absolutes, la injustícia social, la hipocresia, la falsedat, els lladres...
-     Un esportista que admires?
-     Rafa Nadal, Messi.
-     Un lloc del món?
-     Qualsevol cor dels pobles, en general, i el Delta de l'Ebre, en particular.
-     Un personatge que admires?
-     Mandela, Gandhi, el pare Damià, Sant Joan de La Salle.
-     Un somni encara no realitzat?
-     Aconseguir que els pobles puguin decidir el seu futur en llibertat, per alliberar-se de l'esclavatge encobert, i recuperar la dignitat.


1 comentari: