dimarts, 13 de maig del 2014

Dimarts i tretze

Ha estat un dia de mandra. Deien que plouria, estava mig clos y les temperatures a la baixa. Els meus companys han anat a caminar, en tenien ganes y avui, sense tanta calor, ha estat el dia ideal. Però jo m'he recreat... tinc un cert problema de bessons pel qual he de parar, de tant en tant, perquè es regulin una mica. Però no és excusa, tot i que darrerament vaig molt més lleuger amb la bici. M'he tombat i he fet una cosa que abans no podia fer... he estat com una mitja horeta al llit, passant la "pel•li" de la vida dels meus, on també hi surto jo gairebé de "prota". La dona, el fill, la companya, la família del Delta, els amics d'aquí i d'allà, records del "col•le" que mai manquen perquè van amb el meu "pac".

Bé, com sempre, ho he cuit en positiu i a les deu m'he llevat, no massa satisfet per la manta que porto a sobre, però si per tot allò que m'envolta. He baixat, he fet un esmorzar lleuger, un cop d'ull a la premsa esportiva, per fer boca, ja olorant el partit de dissabte on es decideix la lliga d'aquest any. He anat a estirar les cames fins al port i he anat a arreglar-me la barba, tot a 0'5, cap inclòs... així que, guapo no, però si més no presentable i eixerit, diria, procuro. És dimarts i tretze... que sigui un bon dia per tothom. Pau i bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada