dimecres, 21 de maig del 2014

Coses del dia a dia

Avui he fet festa. He decidit de fer-la en dimecres, així queda al mig de la setmana i és com un descans cada dos dies d'exercici. No he dormit gaire... un veí ha començat a picar, suau però constant, i m'ha despertat. M'he dutxat, m'he begut un Danacol i m'he posat a escriure una coseta en castellà, encara que només sigui per allò de la pràctica de l'altra llengua. A les onze he baixat a la grangeta... un talladet i un cop d'ull a l'Sport, de les notícies generals ja me n'assabento per l'Ara o per TV3, que encara no se l'han carregat.

A la una del migdia fan la presentació de Luis Enrique com a nou entrenador del Barça. El nou projecte esportiu comença a agafar força i forma i és, si més no, il•lusionant... el deler torna a la culerada. Particularment, tot em sona a vida nova i em fa recordar en Pep Guardiola per la forma amb la qual transmet els seus convenciments. Veurem... tot dependrà de què la piloteta entri o no. Ara només cal que es fitxin un parell de jugadors de dos metres per no patir tant a cada córner o falta. També substituir, amb encert, peces clau com Valdés, Puyol...

Dinem a casa. La Teresa lliura aquesta tarda, té feina... jo li dic que ja ho tinc tot corregit, fem broma. Coses del dia a dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada