dimecres, 17 de juny del 2015

Dinar de cosins a Creixell

Dinar de cosins, perquè volem, és a dir, d'aquells que surten bé: paella d'arròs del Molí de Rafelet, marisc d'allà baix i art del mateix lloc. Resultat, doncs... allò de què n'aprenguin els cuiners professionals… Hem estat superbé, tranquil.lets, i, per part meva, he recordar tot allò de bo i de bé que em van fer els tiets LLagostera-Mas, els quals han estat determinants en l'esdevenir de la meva vida.

Be, perdoneu la meva emoció personal, però, venir a Creixell es recordar alguna de les parts més entranyables de la meva vida, gracies a les quals, em vaig poder formar i arribar a ser, no un "profe" qualsevol, sinó un mestre de La Salle.

El dinar amb la família no té preu, es nota la sang, i l'estada sempre es edificant. Cal repetir-ho sovint, si més no, com a fet exemplar per al nostre jovent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada