dimecres, 28 de novembre del 2012

Avui, panxing...

Feia molt de vent i un dia clos i gelat d'hivern, i jo he mirat per la finestra i els tendals anaven al vol i els arbres es veien torçats amb les branques blandant i deixades anar. M'he tornat a col·locar i m'he despertat a les onze. He anat... volia anar a esmorzar a l'Estil però, a la meitat del camí, m'he parat al Can Vicenç que hi ha al costat de la farmàcia, he fet un entrepanet de tonyina i un talladet descafeïnat de sobre. He llegit els diaris i he estat... estic la mar de bé: el Barça juga a quarts de deu contra l'Alavès, un partit ja decidit a l'anada (0-3) i que pot servir per lluir planter i veure a quin nivell està la joventut que puja.

M'ha trucat mon fillol, Rafelet, per preguntar-me l'adreça del restaurant Va de gust (carrer Sevilla, 5) perquè vol anar a oferir-los arròs del seu molí. També m'ha dit que marxava uns dies a Sevilla, amb altres persones, per fer algunes trobades de tipus comercial. Bona sort i bon viatge... ja sap que per part meva li desitjo el bo i millor de la vida.

Avui la Teresa surt a la una. Toca amanida i planxa. No sé si serà avui, però un dimecres d'aquests m'agradaria anar al cinema (dimecres és el dia de l'espectador). Fa... ni se sap el temps que no anem a veure una pel·li i ara, si Déu vol, hi podrem anar alguna vegada. El temps passa que no te n'adones i ja són tres quarts d'una... serà que hi ha calma i pau, i bona llum i taula, el Roller funciona i l'entrepanet, que ara ja no és habitual, m'ha escaigut d'allò més bé. La Teresa lliura a la tarda. Potser avui que fa un dia gris de son i casa li agradaria fer migdiada... en parlarem i farem o no farem el que voldrem, amb tot el meu respecte d'un per l'altra i de l'altra per l'un. Vaig a pagar i cap a casa falta gent. Segurament arribarem tots dos alhora... tot un plaer, segur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada