dimecres, 31 de juliol del 2019

Maneres de dir del Delta 6

  • Torejar en lo canyís
  • Los cadells se me foten les pataques
  • Curiolet, curiolet, ensenyam lo caminet
  • Avión portam una xiqueta
  • Te fotré una catxamona
  • José d'Herbetes era un personatge entranyable, deia que era de la companyia Diamera que anava per baix terra
  • Arramba't que no tossa
  • Vaig a solejar arròs en lo redable
  • Xica garrons!
  • Ti més mill que arròs
  • És poc guanero
  • Tinc los peus calents com un torró damunt del braser
  • Demà m'afaitaràs
  • Ortiga de matxo si em piques te mato
  • Un mocador de farcell
  • Vatuallà
  • Fotut i escorregut de cigala
  • Te fotré una galtada que estaràs dos dies buscant dents
  • Anar a envasar en lo canastró
  • Es un barret de rialles
  • Cotxino marrano
  • M'ha escarritxat
  • Magranes pinyolenques i del gra moll
  • Lo teu arròs puja a la sombra del meu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada