divendres, 15 d’octubre del 2021

Em fas feliç!!

Sabeu allò de què, quan ets un nen petit, sempre cerques la saviesa de la mare, que no és res més, ni menys, que l'entrega del seu amor total i incondicional, doncs a mi m'ha passat sempre una mica amb la Teresa. Quan la vaig conèixer, vaig veure en ella una llum interior que no ensenyava però que no podia controlar i jo, bocabadat, m'aturava per poder contemplar per on podia expressar la subtilitat de cada delicatessen. Romandre tants anys al seu costat és com recuperar, dia sí, dia també, el menys comú dels sentits, és a dir, el sentit comú i, aleshores, vius la vida natural del sentiment més pur, és el que diu el cor, tot i respectant l'entorn en allò que és possible. 

Avui és el teu sant i jo faig esmena a la gratitud per la convivència de molts anys, on hem viscut intensament cada moment i sempre de la mà i amb plena confiança i amor. Voldria crear una frase que fos bonica i alhora veritat, i després de fer un cop d'ull al cor, diria allò de "Felicitats, em fas feliç", i ho sóc, tant en quan es perllonga el teu somriure, tant en quan la teva mirada continua sent dolça i comprensiva, tant en quan que en obrir els ulls, tú ets allí, amb la mateixa saviesa pròpia de l'amor estable i natural. Moltes felicitats avui i sempre, ho mereixes tot i més, ara i sempre!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada