diumenge, 11 d’agost del 2019

Instructor elemental

Per donar-te el títol de mestre, havies de tenir el d'instructor elemental i per això s'havia de fer un campament que, evidentment, tenia un cost. A casa no anàvem sobrats i vaig tenir la sort que un grup d'amics del poble em deixessin anar a treballar amb ells a birbar durant un mes, aproximadament, i van ser tan generosos i bona gent que em van ficar al mig i em van ajudar a conèixer les males herbes i, fins i tot, les recollien ells quan jo em despistava. Va ser una experiència molt edificant en tots sentits, sobretot perquè vaig aconseguir el meu objectiu i, a més, em va quedar marcat el meu respecte i admiració per tota la gent que treballa als camps d'arròs i que mereixen més reconeixement.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada