diumenge, 11 d’agost del 2019

El meu col·legi de La Salle

Un era mestre del col·legi La Salle de Reus, professor, com deien allí, des de l'any 70. Vaig ser-hi 41 anys, la qual cosa para mi ha estat un plaer i un honor i m'ha permès portar una vida digna, i fins ara una jubilació regalada. Recordo que el meu primer sou va ser d'onze mil pessetes, i a mi en semblava una fortuna... podia ajudar a casa, anar pensant amb el cotxe i, fins i tot, em vaig comprar una càmera de fer fotos, una Olympus que era una meravella, només calia enfocar bé i la maquineta feia la resta per aconseguir unes fotos com cal. Tinc un gran record dels meus companys i del meu col·legi, ha estat la meva vida i m'he sentit força bé i molt estimat. Per part meva sempre solia dir que si en mi hi havia alguna cosa bona es va quedar a La Salle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada