dilluns, 31 de desembre del 2012

Demà, any nou...

Avui... darrer dia de l'any 2012, demà... primer del 2013. som a la imperial Tarraco, un dels meus amors preferits. Aquesta tarda marxarem cap al Delta, amor total, i allí faran cap el Pere i la Mar, demà, per menjar canalons (poca broma...) i començar l'any amb nosaltres. Hem dormit a casa, al nostre llit, que sempre és una altra i millor història. Ara anirem a comprar quatre coses perquè els canalons siguin de debò, tot i que no tindrem el pollastre que Teresín ens tenia a punt per aquestes dates, vull dir criat a casa amb moresc i tal...

Estic ja bé dels peus i la cama, només necessitava una mica de descans després de passejar-me l'esplèndida Saragossa...també el meu llit fa miracles! Tot bé, perfecte, un final d'any amb la Teresa i els joves prop i amb el convenciment de què els nostres pares, des del cel, ens contemplen i fan aquell somriure fi de bondat i protecció que tant ens reconforta.

La meva dona i jo ja ens hem posat els reis... ens hem comprat una càmera Olympus per fer fotos de tot allò que ens agrada i que, després, pengem al bloc, i una tablet nova per mi ja que, segons l'experta en maquinetes variades, la que tinc ara es va quedant antiquada i que el meu progrés adequat en les noves tecnologies mereix fer el pas següent... i jo, a callar i aplaudir. Ahir a la tarda van venir la Mar, de Tarragona, i els nens i vam parlar dels viatges i dels nostres bons desitjos envers l'any que encetem. Són molt macos, familiars i entranyables...

Dinarem a casa i, després, cap a Deltebre falta gent... no cal dir que, per a mi, és sempre tota una il·lusió i un mar de records i sentiments, la profunditat dels quals és com una font d'on brolla l'origen i l'essència de la meva existència, que després la Teresa i La Salle han acabat de forjar una cosa prou digna, tot dit sense fums però si amb una certa estabilitat emocional i anímica. Feliç 2013!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada