dimecres, 12 de desembre del 2012

Va de dotzes

Dimecres, dia dotze, del més número dotze (desembre) de l'any dotze (2.012). és un dia bonic i, a més, ja no em fa gaire mal l'esquena ni el coll... aleshores, hem anat a caminar una mica amb l'Antonio i el Fernando. Ha estat un viatge curt, només fins l'Arrabassada, i a quarts de dotze ja érem a ca la Lourdes. El dia estava ennuvolat i fresc, dia de guants i coll cobert i samarreta a sota. M'he dutxat i a un quart d'una he anat a veure a l'assistenta social per comunicar-li la defunció de la meva mare i així ho pugui transmetre a l'administració...

Avui la Teresa ha sortit a la una i hem anat a dinar a ca l'Amadeu... com sempre, atent, correcte, generós. Ens ha sorprès amb un excel·lent vi negre de 14'5º que responia al nom de Prosit, D.O. Montsant, de La Figuera, poblet situat prop de les Vilelles. Hi havia molta gent, fins i tot algun polític conegut. Millor que tingui èxit, així no ho tancaran... per mi és un tot plaer cada cop que m'hi apropo. Després hem anat a fer una mica de migdiada, la Teresa ha baixat a comprar alguna cosa i ara estem mirant el Còrdova - Barça de Copa del Rei, partit d'anada i amb un Còrdova que m'està sorprenent gratament... només guanyem per 0-2, gols de Messi que ja en porta 88... aquest noi és massa!! Demà toca bici si no fa molt de vent. Veurem...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada