dimarts, 24 d’abril del 2012

Il·lustrador


Il·lustrar vol dir donar llum a l'enteniment, instruir, aclarir un text, adornar un llibre, un imprès, etc. amb làmines, gravats... al·lusives al text. Avui, el Pere presenta el seu projecte de fi de carrera. Si no passa res inesperat, a més d'una bona persona, serà il·lustrador. Pot ser un il·lustrador, il·lustre, amb renom, per les seves qualitats artístiques, però també pels seus actes i humanitats. Per a un pare és un sa orgull tenir un bon fill i, a més, titulat per la prestigiosa Escola Massana...

He tingut un fill, he plantat arbres, vaig escrivint coses... i vaig omplint etapes en ple procés de realització. Encara em manquen coses: una Teresa jubilada, fent un viatge en globus i amb mi, una néta morena, tota ulls, un temps per recrear-me en la contemplació de tot allò que estimo, en el meu fill il·lustrador...Mentre, hi ha dies més clars, potser sense tantes bombetes... i el gerani vermell és una passada de llum foc i intens color brillant, i veig les coses quotidianes més boniques, i penso amb el meu fill i en com l'hem gaudit de petit...

Recordo que sempre deia que cada any n'hauria de durar dos... i anàvem pertot: port i aeroport, zoo i Santes Creus, Delta i platges, Ecomuseu, vaixells de pesca... classes d'art, ceràmica, música, violoncel... ell feia la roda d'instruments. Tot i no ser "futboler", el recordo campió de Catalunya infantil en llançament de pes. Sembla que el pare repapieja... doncs, potser sí, no m'importa gaire sempre que en sigui conscient. El nostre fill, avui, ha defensat amb èxit el seu projecte. És il·lustrador!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada