diumenge, 22 d’abril del 2012

Decepció

És el desengany del que ha estat decebut, és un desencís, un desencant, una desil·lusió... i així em trobava després del Barça - Madrid, amb victòria dels blancs. No tinc res a dir, crec que han guanyat justament, és a dir, per poc, però amb justícia. No hem estat fins ni encertats, tampoc anàvem sobrats de benzina, potser jo hagués fet un altre equip, però Guardiola en sap més i coneix d'aprop l'estat dels jugadors. Només em cal felicitar-los... han estat més regulars, no crec que millors, i, després de no tocar bola aquests últims anys, aquest pot ser el seu.

Cal pensar en la Champions, on som a un pas de la final i ens podem trobar perfectament amb el Madrid. Fóra històric i, sense parlar de venjança que és poc edificant, sí que podem fer-ho d'una segona oportunitat a camp neutral i davant del món. Ens queda també la final de la Copa del Rei, amb el Bilbao, al camp de l'Atlètic de Madrid que, juntament amb la Champions, poden ser molt bons espectacles.El futbol d'elit sempre té fites engrescadores que et poden transportar amb cavalls d'esperança cap a l'èxit.

Passi el que passi, acabi com acabi, vagi el meu reconeixement i gratitud als jugadors i equip tècnic del Barça per tantes estones de felicitat esportiva, per aquest futbol de toc i tècnica excel·lents. Gràcies per aquests comportaments senyorials,per saber guanyar... i perdre, amb la mateixa dignitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada