dilluns, 14 de gener del 2013

Sant tornem-hi

Avui sí, ha tocat el timbre... perdó, el despertador, que porta a la Teresa a la dutxa i a mi em recorda que hi ha caminada, tot i la fresqueta matutina (6ºC). En Fernando tenia compromís i l'Antonio i jo, proveïts de guants i d'altres abrigalls, hem enfilat cap al Serrallo i Miracle (descans de bessons i contemplació de mar i vaixells). Pel que sembla, les barques de pesca eren a recer dels vaixells que esperaven torn per entrar a port, tot protegint-se del vent creient més prudent no aventurar-se. El Miracle és el segon descans, que no ha estat massa llarg perquè l'Antonio havia d'anar a La Caixa i jo també havia quedat amb la Teresa per fer algunes gestions.

En acabar els encàrrecs, ens hem trobat amb la Carme (una cosina de la Teresa) i hem anat a dinar plegats al Nèctar... prou bé, però encara tenen molt marge de millora. Carmeta, dolça i encantadora com sempre, té aquell plus d'originalitat que gaudeix el binomi Delta - Tarragona. Ella sempre em venia a veure quan estàvem ingressats a Santa Tecla, amb el pare primer i amb la mare després. En plegar de la feina, es passava per allí i jo, molts cops, sortia a respirar una mica... i això no s'oblida fàcilment. Després de dinar, ja se sap, la Teresa a l'escola i jo a fer una inclinada, gairebé horitzontal, de sofà... i dormo una mica, no massa, i penso... en el joc del Barça en boca de tots, tots aquells a qui agrada el futbol, i em recreo en la visió del iot nou del xeix, el Katara, semblant al Topaz, ancorat també al port de Tarragona, i el sol que va sortint de tant en tant, fa alluernades i fosques, fred i gairebé calor, guants i si no... fred als dits, gorra i calor i, en defecte, orelles gelades, tot indefinit, amenaçant, però per al demà proper, si no hi ha una marinada que s'emporti en núvols i ho torni a assecar tot.

Sóc a casa, són dos quarts de quatre i m'he posat a escriure, ara acabaré el Parlem... d'avui. Quan surti la Teresa anirem al Mercadona a comprar quatre coses, i potser anirem a donar un cop d'ull per les rebaixes i farem un tomb. Anit va trucar el Pere... estan bé i han començat l'any perfectament i això ens omple de joia...
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada