divendres, 25 de gener del 2013

Dia de Barça, bici i Pere

No me'n puc estar de fer una referència al partit Màlaga - Barça que es va jugar ahir a la nit. Partidàs de tots dos, amb els blaugrana artísticament endollats i els malaguenys crescuts i eixerits. Per a què un partit de futbol sigui bo i atractiu hi ha d'haver dos equips que surten a guanyar sense especulacions i si, a més, qui guanya és el teu equip doncs... és la pera de plaer i satisfacció. Pedro torna a estar molt bé i Alves igual, ha tornat millorat i ara, fins i tot, centra bé. Piqué, el pare d'en Milan, ha pogut dedicar-li un gol, que el signaria el millor davanter del món, és a dir, Messi. El resultat final ha estat (2-4) amb gols de Pedro, Piqué, Iniesta i, com no, Messi. Ara ens trobarem amb el Madrid en semis de la Copa del Rei, tot un clàssic.

Aquest matí hem pogut fer bici. En un principi, hem sortit l'Antonio i jo i, després, s'ha afegit el Fernando quan ja ens havíem fet un faret. N'hem fet un altre i una Arrabassada, que és el que solem fer quan fa bona hora com avui. Demà vindrà el Pere a dinar amb nosaltres i, si no fa vent, tornarem a anar al Delta i, ara sí, portarem taronges del meu hort, és a dir, boníssimes. És un quart de cinc. Quan arribi la Teresa anirem al Carrefour i comprarem per al cap de setmana amb Pere... bé, millor anem al Mercadona que ho tenim més a prop, a més de més a mà i estem més acostumats i sabem perfectament on són totes les coses i, en general, ens agraden més. Estan fent Bones: un que passa drogues, trafica, té un gos a qui ha esmolat les dents, per si l'atrapen, ja que això comportaria la presó incondicional. El prota porta una ordre de detenció contra el gos... i bé, té la seva gràcia i és entretinguda tot i que, de vegades, una mica fastigosa.

Al final, res d'allò pensat, hem anat al Corte Inglés perquè volíem comprar càpsules de cafè de la Nespresso i hem aprofitat per fer la resta de la compra per al cap de setmana. El Corte Inglés mai ha estat una de les meves preferències, però avui m'he divertit i m'he distret una mica passejant pels pisos i mirant els vins i caves, els productes ecològics i, sobretot, aquella secció gourmet, cara, evidentment, però tota una temptació per als sentits. Potser, a partir d'ara, la Teresa i jo reconsiderarem les nostres actituds i ens aplicarem allò que els mestres sabem molt bé "no es pot educat si no coneixem els nens", així que, nosaltres, no cal que desestimem tant a la lleugera les coses que no coneixem gaire. Bé, som a casa. Demà ve el Pere i m'arreglarà la barba. En general, diuen que m'escau bé i em dóna aspecte de científic, algú diu que em fa més vell... deu voler dir bonic...

1 comentari: