diumenge, 20 de gener del 2013

Diumenge casolà


Cap de setmana sense Pere i amb derrota del Barça i d'Espanya al mundial de handbol. Diumenge de vent gelat i marató a Tarragona, on la gent, amb gorra i guants i molt abrigada, lluita contra el fred i els quaranta-dos quilòmetres de ciutat imperial i costanera. No, no fan massa bona cara, tot i un solet que va fent acte de presència, el vent ho desllueix tot i augmenta totes les sensacions de l'hivern...

Ens hem llevat tard i hem anat a fer el talladet al de Walter i a donar un cop d'ull als diaris, tot i que quan perd el Barça no miro els esportius... bé, aquest cop sí. Diuen que no passa res i que algun cop hauríem de perdre. D'acord, però per al meu gust hi ha altres formes de perdre, més dignes d'aquest Barça. Aquesta tarda hi ha un València-Madrid de futbol. Han de jugar dos partits seguits, el de lliga i el de la Copa del Rei, pot estar bé. A València esperen els blancs amb ganes, després de l'arbitratge tan parcial que van tenir a Madrid, vull dir a favor del Real. Hem anat a comprar una barra de pa i cap a casa. La Teresa cuinarà un conill... no sé si al forn o amb bolets, faci el que faci ho farà bé i bo, després tenim taronges o alguns postres, un cafetó i a córrer... bé, millor una mica d'inclinada de sofà, ja que a l'hora que ens hem aixecat no s'escau fer migdiada.

M'estic familiaritzant amb la tauleta (tablet) nova del Reis, i ja faig sudokus de nivell difícil i escacs nivell sis, que em costa de guanyar. També entro al correu, a la premsa, al Parlem de..., bé, és més completa que la que m'han robat i en faig un bon ús i m'entreté bastant. Ha estat un bon regal... no hi ha res com portar-se bé i,aleshores, Baltasar i companyia fan la resta. Bé, són dos quarts de tres, vaig a parar la taula... de la cuina surt una bona oloreta, sembla que l'ha fet al forn, farem els honors, quedarem bé, segur que sí!

És un quart de sis de la tarda i estic mirant el Barça B, que està jugant al camp de l'Almeria i, de moment, guanya per un gol a zero, gol de Lobato i jugant força bé i amb el mateix sistema i qualitat de tots els equips blaugrana. Empata l'Almeria als trenta minuts de la primera part. El partit promet, Déu n'hi do també els andalusos. Al descans aniré a fer un suc de taronja natural per a la Teresa i per a mi. Ha trucat la Teresa de Deltebre i ahir ho va fer la cosina de Tarragona i la Mar, la d'aquí, i el Pere, el nostre fill... tot va més o menys bé. Sembla que el meu amic Josep, de Deltebre, està poc afinat... Ànim noi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada