dimecres, 9 de gener del 2013

Robatori

Ahir vam tenir una tarda per oblidar el més aviat possible... Anàvem a comprar al Mercadona i vam aparcar el cotxe davant mateix del bar de l'Andrei, normal, com solem fer sempre, però aquest cop al tornar ens vam adonar que ens havien obert el cotxe i robat el GPS i dues tablets. Una pena, sobretot per la feina que la Teresa tenia a la seva i els avenços que jo feia amb la meva. També ens havíem acostumat a l'ús del GPS, d'una espectacular utilitat pràctica que ens anava perfecta. Tot plegat ens ha disgustat molt... comença a fer por, no ja circular lliurement, sinó fins i tot quedar-te a casa, on també entren en pla "Rambo" i sense escrúpols ni contemplacions, apallissen i roben com si res. Hem anat a presentar la denúncia corresponent als Mossos d'Esquadra, que ens han atès molt bé... i en català, i mirarem, si no es troba que és l'habitual, a veure si ens entra amb l'assegurança del cotxe o de la llar que tenim amb el RACC. Veurem què passa, la broma ens està en uns mil dos-cents euros i la vida no està precisament per riure d'aquestes gràcies.

Avui sí, anem al Delta a collir taronges del meu hort, emprenyats i dolguts, però contents d'anar-hi. El Delta sempre té els braços oberts, l'acollida és ferma, la gent és noble, la família sana, la visió clara i llarga... sense muntanyes ni cases altes per interrompre la contemplació plàstica de la vida. Anit, quan acabàvem d'arribar a casa, va venir la Mar (Tarragona) i les seves nenes, ma fillola i la Núria, i ens vam intercanviar regals de Reis i vam passar una bona estona, que ens va anar molt bé per aixecar una mica els ànims. Evidentment, són un encant de criatures, alguna cosa així com la Josefine, però en aquest cas son també precioses físicament. Per si algú no la coneix, la Josefine és una nana d'aspecte entremaliat i simpàtic, protagonista d'una sèrie on fa d'àngel de la guarda de diferents personatges que passen per situacions complicades i on ella intervé per reconduir situacions i, al final, tot acaba bé i ella desapareix...

Hem anat al Delta, hem collit uns 120 kg de taronges, amb bona pinta, més madures, boníssimes. Hem vist a la família, els que hi eren, ja engegats a la vida quotidiana. A la tornada hem passat un altre cop per la comissaria dels Mossos per donar les fotocòpies de les factures i els números de sèrie dels objectes sostrets. Ara, la denúncia ja té tots els ets i uts reglamentaris i nosaltres ja la tenim per presentar-la a l'asseguradora si s'escau. És un quart de vuit, ja som a casa, i els ocellets sempre m'expliquen coses... m'han dit que Ricardo llegeix el meu bloc i això em fa il•lusió. Benvingut a la barca, molts cops, alguna cosa de les que dic només són a l'abast de nadius com tu... persones com tu!!

2 comentaris:

  1. OHHH Pere, em sap molt de greu!! Tan de bo recupereu les tablets, sobretot pensant amb tot el q un pot tenir-hi dintre. Un petó i records x la family. Muas,
    Elisabet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Teacher, preciosa!!
      Sempre és un plaer recordar-te. M'encanta que facis algun cop d'ull al meu bloc. Records, salutacions al personal...
      Una abraçada!

      Elimina