dissabte, 25 de maig del 2013

Entre vent i sol: dissabte

Són les onze i sembla que ha amainat una mica el vent. Aquesta matinada bufava amb tanta intensitat que tenia erta la meva estelada del balcó. De totes maneres, el sol propi del dissabte intenta complir la dita i ho fa amb escreix, generós, tant que l'hivernacle que he gosat anomenar a la meva cantonada florida de la sala de maquinetes variades està radiant, té una aureola de vida que reconforta i il•lusiona. Mentre, i gràcies a una mica de dieta i a la bici, he perdut alguns quilets, però encara no arribo al meu pes ideal, falta poc, aquesta setmana...

Baixarem a fer un cafè al de Walter, al Bar Francolí, i faré un cop d'ull als esportius per veure a qui fitxem avui... cada dia n'hi ha algun possible de nou. Com no hi ha notícies, doncs... s'inventen fitxatges, com aquell que no fa res. Bé, també posem la samarreta nova del Barça a Colom que com a distracció tampoc està gens malament.Avui toca casa i Teresa, entrecot i migdiada. El Pere no vindrà i nosaltres tampoc anirem a Barcelona. Dimecres toca Deltebre on, segurament, ja hi serà la Teresa, la dona del meu padrí, que està tenint una bona evolució tot i les circumstàncies del seu cas. Bé, com veieu, de vegades m'agrada compartir una mica de la meva vida amb vosaltres. Gran dissabte a tothom!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada