diumenge, 12 de maig del 2013

Bon dia, sóc feliç!

Bon dia, sóc feliç per obrir els ulls un dia més
i tenir la Teresa a prop i el Pere al cap, i a la Mar,
i a la pau que es respira per casa i família i arreu dels voltants...
Bon dia, sóc ric en veure l'orquídia amb vint flors de vellut fúcsia,
feliç matí en veure blanquejar les dents, sempre joves,
d'un somriure del meu fill de vint i pocs anys...
Bon dia, el sol entra per tot arreu i tots els estimats de les fotos
obren els ulls i encenen l'estança... i és que fa bon dia, estic eufòric.
No m'escanyo, no xisclo pas, ho visc amb goig, gaudint...
i és que us dec la meva pau de cada dia 
que ve de lluny, que esclata ara i fa ple i diana...
fa bon dia, sóc feliç i ric en màgia i temps, son i somriures.
Tinc un llit ample, un quadern i un Pilot
per escriure democràtics crits de pau i bé, 
una tauleta, una colla d'amics, 
una altra de coneguts, família curta i sana...
I és que fa bon dia i m'he despertat amb un somriure
comprovant que sóc ric i feliç i la Teresa és prop...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada