dimecres, 19 d’agost del 2020

Viure al poble

De vegades penso que m'hagués agradat viure al poble, no fent de professor, per allò que diuen que ningú és profeta a la seva terra, però sí desenvolupant alguna activitat comercial d'èxit i amb prou solvència com per a gaudir del Delta en la meva joventut, tenir cura d'un bon cavall, que m'encanten per la seva solemnitat i elegància, i una bici per fer esport, i un bon cotxe per passejar pel Delta, i una barca amb rems i motor per veure la màgia del riu i el somni etern del meu amic el mar… La vida m'ha portat a Reus i a Tarragona, dos llocs que m'han acollit de meravella, sense deixar de tenir a tocar el meu estimat Delta de l'Ebre… Bé, no he pogut viure, però sí que puc gaudir-lo sovint i ara encara més...

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada